Webinars om sterker van te worden

Je weet dat er veel te lezen en te leren valt om sterker van te worden. Maar het ontbreekt je aan tijd. Bovendien: waar te beginnen? Er is zo veel.... Ik bied je twee mogelijkheden om het makkelijker te maken: "Niet Omvallen" is een abonnement van 2 webinars per maand op donderdagavond (na kinderbedtijd) om beter voor jezelf te zorgen. Twee keer 1,5 uur voor jezelf. Dat is niet te veel gevraagd toch? En dat voor de prijs van minder dan een zelfhulpboek kost in de boekhandel. "Weer Opstaan" is voor mensen die zich vanwege stressklachten hebben moeten ziekmelden. Hier gaan we op maandagochtend in 10 korte onlinebijeenkomsten (45 min) een thema behandelen waar je die week mee kan oefenen met als doel je weer sterker, beter te voelen.

Niet Omvallen

In deze serie werken we met twee thema’s per maand.

Draagkracht hier komen onderwerpen aan bod waarmee je stevig overeind blijft, zoals: ‘hoe leer ik nee-zegggen?’ of  ‘moet alles wel zo perfect?’.

Draaglast hier gaat het over hoe je die berg met werk het best te lijf kunt gaan, hoe je jouw last draaglijker kunt maken.

Vooraf ontvang je een werkboekje via de mail, zodat je tijdens de webinar gericht je persoonlijke aantekeningen kunt maken. Achteraf ontvang je een uitwerking van het webinar in je mailbox. Zo spaar je je eigen boekenkast met (zelfhulp)boeken bij elkaar en ben je gelijktijdig lekker direct aan de slag. Dat is nog eens effectief bezig zijn met goed voor jezelf zorgen.  Alles op een rijtje:

• Je neemt een abonnement voor €19,75 per maand.
  • 2e en 4e donderdagavond van de maand 20:00u / 21:30u
  • Abonnement duurt zolang jij dat wilt.
  • Voor het webinar ontvang je een werkboekje.
  • Na het webinar ontvang je opname.

Weer Opstaan

Of ben je omgevallen? Kon je niet anders dan toegeven dat het zo niet langer gaat. Lang heb je er tegen geworsteld, je liep op je tandvlees…. en nu lig je plat in de kar. En toen? Je voelt je moe en klein. Je hebt doorlopend het gevoel van gefaald hebben, je voelt je schuldig, je schaamt je. Herkenbaar?

Als je je hierin herkent en er is nog geen andere hulp om je naar herstel te begeleiden, kun je je inschrijven voor deze serie webinars. In 10 korte online wekelijkse bijeenkomsten op maandagochtend werken we met kleine groepjes. Ik geef steeds een klein stukje uitleg en daarna kunnen er vragen gesteld worden. Soms werken we in kleine groepjes online om ervaringen uit te wisselen als dat zo uit komt.

• Voor 10 weken betaal je €95
  • 4x per maand op maandagochtend van 10:00u tot 10:45u
  • Geen voorbereiding nodig
  • Je ontvangt de opname achteraf

Aanmelden via froukje@werkwegen.nl

Blijf niet in je eentje ronddobberen!

Laten we eerst maar eens kennismaken. Het is heel belangrijk dat je 'de klik' ervaart, anders gaat coaching sowieso niet werken. Jij moet je veilig voelen om toe te laten dat ik met je meedenk. Het is fijn om daarvoor naar een plek te gaan die niets met thuis of werk te maken heeft. Voel je welkom in mijn 'Bovenkamer'. Daar gaan we samen rustig op zoek naar jouw nieuwe normaal en leer ik je werken aan je herstel.

Neem contact met me op